24 juni 2011

Tot het bittere einde!

Het zat er al langer aan te komen; maar ik ben nu echt een twijfelgeval. Ik sta 3 vijven en ik sta dus onvoldoende om naar VWO 5 te mogen doorstromen. 1 vijf teveel, lullig? Nogal. Vooral omdat het een 5,3 is, 2 decimaaltjes te weinig om afgerond een 6 te staan..

Veel vertrouwen heb ik ook niet in de vergaderingen. De helft van de leraren adoreert me, en de andere helft heeft aan mij een broertje dood. Het ligt er dus aan wie tijdens de vergaderingen het meest fanatiek is.
Het meest vervelend is nog wel dat ik weet dat ik nu VWO5 aan zou kunnen, en ik toch waarschijnlijk niet overga.



Ik ga me er echter niet zomaar bij neerleggen :). Ik de de boeken lezen voor Duits die ik niet had gelezen (daardoor kreeg ik een 1 voor mijn mondeling en stond ik plotseling een 3e vijf), en ik schrijf een brief aan mijn mentor. Ik heb namelijk problemen gehad waardoor ik school liet vallen, en die heb ik nu opgelost.
Volgend jaar moet het dus beter gaan en zou ik in staat moeten zijn mijn onvoldoendes gewoon op te halen.

Ik laat me niet zomaar aan de kant schuiven door leraren die niks van me weten. De enige manier waarop ik dat kan doen is door ze me te laten leren kennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten