23 juni 2011

KABOEM

En toen was het eindelijk vakantie! En vakantie is dé tijd om nieuwe dingen te proberen :). Nu ja, nieuw, eigenlijk pak ik de draad weer op; ik ga namelijk verder met waar ik gebleven was. In het verleden heb ik meerdere blogs'/websites gehad. Toen ging het een tijdje niet zo goed en heb ik me niet genoeg bezig gehouden met wat ik echt wil.
Ik ben het bloggen gaan missen. Daarom wil ik een frisse start maken :).

Laat me mezelf even voorstellen.
Ik ben Bonny, ik ben 17 jaar en ik zit nu (voor de laatste dag, hopelijk) in V4. Ik doe aan badminton en ik ben graag met mijn handen bezig. Ik ben super-super slecht in de exacte vakken dus ik heb als vakkenpakket CM. In de toekomst wil ik iets creatiefs met mensen doen.

 Ik heb van maart 2010 tot januari 2011 in Japan op uitwisseling gedaan; wat wil zeggen dat ik daar in een gezin woonde en er naar school ging. Alles wat ik er heb geleerd en ervaren probeer ik nu weer toe te passen op mijn huidige leven in Nederland.
Vrienden zijn heel belangrijk voor me.. :).  Ik onderhoud het contact met mensen die ik in Japan ontmoet heb nog iedere dag. Ik heb in Nederland superveel lieve mensen om me heen en er schijnen er elke dag weer bij te komen <3.
Muziek luisteren is mijn drug; ik hang hele dagen achter youtube en snuffel tussen de oude platen en CD's van mijn ouders. Zelf speel ik echter geen instrument; ik ben amuzikaal en daar bovenop ook nog eens hartstikke toondoof, haha.


Dat was Bonny in het kort! En vanaf nu ga je elke dag kijken op deze gigagrotefabeltastische blog of er updates zijn :3! Toch? :3


1 opmerking: